ירידה במשקל או עלייה בשריר

איך שורפים שומן בטני? מה הדרך הנכונה והיעילה ביותר לשריפת השומן אחת ולתמיד. בואו נעשה סדר בדברים.

 

שומן בטני הוא ללא ספק השומן שמטריד את רוב האנשים. הוא מצטבר בעיקר במרכז הבטן ו/או בצדדים (מתניים) ובכך פוגע במראה האסתטי של הגוף, מה שגורם לרצון העז לשרוף ולהוריד את השומן הזה בכל דרך והאמת, שיש המון דרכים- מאימוני בטן ספציפיים ועד להנחיות חסרות ביסוס מדעי. חברים, יש רק דרך אחת שתעזור לכם לשרוף ולהוריד את השומן הבטני ואם אתם שואלים איך בדיוק- באמצעות שמירה על תפריט תזונה שמתבסס על גירעון קלוריות לאורך זמן. כלומר צריכת קלוריות נמוכה מזו הנדרשת לגוף שלכם על מנת לשמור על המשקל הקיים. וככל שהתזונה הזו תהיה מזינה ומותאמת עבורכם, ככה תזכו לראות תוצאות טובות יותר של ירידה באחוז השומן (גם הבטני) ושמירה על מסת השריר הקיימת שלכם ובשורה התחתונה- גוף חטוב ואסתטי יותר.
אז חברים, תפסיקו לבצע תרגילי בטן שישרפו לכם בבטן (אבל לא את השומן הבטני) או אימוני כושר שישרפו הרבה קלוריות מתוך ציפייה שהשומן הבטני יישרף, כי זה לא יקרה. זה יקרה אך ורק אם תדאגו לאורח חיים תזונתי בהתאם. וחשוב מאוד לציין- לאימוני הכושר יש תפקיד חשוב במקסום התוצאות שלכם, כחלק מהתהליך להשגת גוף חטוב, בטן שטוחה ואולי גם קוביות

שתפ/י את הפוסט

אימונים נוספים

מדריך תרגילי כושר

איך עושים דדליפט עם מוט

אחרי בקשות רבות דאגתי לכם למדריך המלא שלי לדדליפט (Deadlift). הסרטון יעזור לכם ללמוד איך עושים דדליפט נכון עם מוט.