ככה תשיגו בטן שטוחה יותר

בטן שטוחה וחטובה היא ללא ספק אחד הדברים הנחשקים ביותר בתחום הכושר (ומחוצה לו). איך תשיגו אותה ואיך לא? כל זאת בכתבה שלפניכם. טיזר קטן- לא באמצעות תרגילי בטן!

תרגילי בטן? לא לבטן שטוחה וחטובה

הנטייה הראשונה שעולה לראש היא תרגילי בטן, הרבה תרגילי בטן, שככל שישרפו לנו בבטן ככה אנחנו נזכה לתוצאה המיוחלת- בטן שטוחה, חטובה, אסתטית יותר ואולי אפילו נזכה קוביות שמבצבצות להן… אבל חברים, זו ממש לא הדרך הנכונה ולא קיים התרגיל שיגרום לקוביות לצאת החוצה או כזה שישרוף את השומן הבטני ויגרום לבטן שלכם להיות שטוחה יותר. שרירי הבטן שלכם נמצאים במקומם, אבל יש שכבת שומן שמכסה אותם וזו בדיוק הנקודה- ככל שתורידו את אחוז השומן שלכם ככה הבטן שלכם תהיה שטוחה ואסתטית יותר. איך עושים זאת בפועל? באמצעות שמירה על תפריט תזונה מתאים, כך שככל שתתמידו בו, אחוז השומן שלכם יפחת בהתאם וכך גם המראה האסתטי של הבטן ושאר המקומות בגוף שלכם. אז רגע לפני שאתם עושים עוד 50-100 חזרות של תרגיל בטן כזה או אחר, תזכרו את שרירי הבטן שלכם תראו בדרך אחרת.

האם לוותר על תרגילי הבטן?

לתרגילי הבטן יש משמעות גדולה בחיזוק שרירי הבטן והליבה שלכם. כמו כן, תרגילי בטן יכולים לסייע בחיזוק ופיתוח שרירי הבטן שלכם וכתוצאה מכך לשפר משמעותית את המראה האסתטי של הבטן שלכם כאשר אחוז השומן שלכם יהיה נמוך יותר. חשוב לציין ששילוב תרגילי כוח כמו סקוואט, דדליפט ותרגילים מורכבים אחרים הדורשים את גיוס שרירי הבטן והליבה כחלק מביצוע הפעולה, יסייע בחיזוק ופיתוח שרירי הבטן שלכם לא פחות מאשר תרגילי בטן ספציפיים. 

שתפ/י את הפוסט

אימונים נוספים

מדריך תרגילי כושר

איך עושים דדליפט עם מוט

אחרי בקשות רבות דאגתי לכם למדריך המלא שלי לדדליפט (Deadlift). הסרטון יעזור לכם ללמוד איך עושים דדליפט נכון עם מוט.