חימום קצר לפני אימון (טבטה)

מחפשים חימום קצר ומהנה לפני אימון הכושר שלכם? אלה קטן מפנקת אתכם בחימום לאימון לפי שיטת טבטה. בחימום תצטרכו לבצע 8 מחזורים שמורכבים מ-20 שניות עבודה ו-10 שניות מנוחה, מה שהופך את החימום לאימון שלכם למהנה יותר.

שתפ/י את הפוסט

אימונים נוספים

קרוספיט
מאמרים

קרוספיט – מה זה?

מהי שיטת אימון הקרוספיט? למי היא מתאימה ומה בדיוק המטרות שלה? אם אתה משועמם מאימון בחדר הכושר, השגרה הקבועה מאוסה ואינך משיג את התוצאות שאתה

מאמרים

כושר ותזונה לילדים

מהי חשיבות השמירה על פעילות גופנית והכושר הגופני בילדים ונערים? איך שמירה על תזונה נכונה תסייע לילד לשמור על בריאות תקינה? ואיך ניתן לשלב את