אימון פונקציונלי ביתי ללא ציוד

היי אלופים! 
קבלו את אחד האימון היותר מגוונים שהעברנו עד היום במערך אימוני האונליין- אימון פונקציונלי בית ללא ציוד שמורכב ממספר מקצים עצימים לשריפת קלוריות גבוהה מאוד. בסרטון (ובטקסט המצורף מטה) תוכלו ליהנות מהסברים מקצועיים למתאמנים מתחילים וגם למתקדמים. 

מה כולל האימון?

חלק 1: עבודה חזקה על חיזוק שרירי הבטן ושרירי הליבה.
חלק 2: אימון פונקציונלי חזק המורכב ממספר מקצים עצימים למתחילים ומתקדמים.

מקצה א: ביצוע כמה שיותר סיבובים וחזרות במשך 6 דקות, מהתרגילים הבאים:

– סומו סקוואט (Sumo squat)
– פלאנק קפיצה (Plank jumps)
– 10 קפיצות כוכב (Star jumps)

מיד לאחר מכן תצטרכו לבצע 100 כפיפות בטן עד 5 דקות. התאמה למתאמנים מתחילים מוצגת בסרטון.

מקצה ב: ביצוע כמה שיותר סיבובים וחזרות במשך 6 דקות, מהתרגילים הבאים:

– פלאנק דחיפה ( Push plank)
– לאנגים- קפיצה / מכרעים (Jumping lunges)
-10 קפיצות כוכב (Star jumps)

מיד לאחר מכן תצטרכו לבצע 100 כפיפות בטן (Jack Knife) ב-5 דקות. התאמות למתאמנים מתחילים מוצגות במהלך הסרטון.

מקצה ג: ביצוע כמה שיותר סיבובים וחזרות במשך 6 דקות, מהתרגילים הבאים:

– שכיבת סמיכה וקפיצה (Bastard)
– הליכת דוב (Bear walk)
-10 קפיצות כוכב (Star jumps)

בסיום המקצה תצטרכו לבצע 100 כפיפות בטן עם נגיעות באצבעות הרגליים (Toes touch). התאמות למתאמנים מתחילים מוצגות במהלך הסרטון.

שתפ/י את הפוסט

אימונים נוספים

מדריך תרגילי כושר

איך עושים דדליפט עם מוט

אחרי בקשות רבות דאגתי לכם למדריך המלא שלי לדדליפט (Deadlift). הסרטון יעזור לכם ללמוד איך עושים דדליפט נכון עם מוט.