אימון משקל גוף פונקציונלי למתקדמים

ביקשתם אימון משקל גוף למתאמנים מתקדמים והנה קיבלתם- אימון חזק מאוד שלא דורש ציוד מיוחד, פרט למוט מתח. האימון דורש מכם לשלוט בכוח, כוח מתפרץ, יציבה וסיבולת לב-ריאה יחד ולכן הוא מדובר באימון כושר שמיועד למתאמנים מתקדמים מאוד. 

מה באימון?

6 סיבובים של:
10 חזרות של סמוך קום-מתח (Burpee-Pull up)
10 חזרות של שכיבות סמיכה מלאות (Push Ups)
15 סקוואט קפיצה (Squat Jumps)
מטרת האימון- ביצוע שישה סיבובים בזמן המהיר ביותר שלכם.
מנוחות- בהתאם לצורך.
בנוסף ליתרונות האימון בשיפור הכושר הגופני, מדובר באימון ללא ציוד, קצר וקולע (ביחס לזמן הדרוש לביצוע שלו) ולכן מדובר באימון אפקטיבי ויעיל מאוד.

* יש לבצע חימום מתאים טרם ביצוע הפעילות
* יש להיוועץ עם איש מקצוע מוסמך טרם ביצוע הפעילות

שתפ/י את הפוסט

אימונים נוספים

מדריך תרגילי כושר

איך עושים דדליפט עם מוט

אחרי בקשות רבות דאגתי לכם למדריך המלא שלי לדדליפט (Deadlift). הסרטון יעזור לכם ללמוד איך עושים דדליפט נכון עם מוט.