אימון כושר מלא לכל הגוף (כולל מתח)

אם בא לכם לחוות אימון כושר מלא שיאתגר כל שריר ושריר בגוף שלכם, זה בדיוק האימון! האימון מתקיים ללא ציוד מיוחד מלבד משקל הגוף שלכם ואין צורך להיות בכושר טוב כדי לבצע אותו ולכן מתאים לכולם- מתאמנים מתחילים וגם מתקדמים. 

מה באימון? עליות מתח או משיכה אוסטרלית (למתחילים, ראו סרטון), מקבילים או שכיבות סמיכה למתחילים, מכרעים/ לאנג’ים וקפיצה או ללא קפיצה למתחילים, ועבודת בטן “אולר” או כפיפות בטן למתחילים. מטרת האימון לבצע כמה שיותר חזרות מכל תרגיל במשך 3 דקות שלמות. לצורך ניהול מעקב ההתקדמות שלכם, מומלץ לרשום את התוצאות ולסכום לתוצאה סופית אחת שעליה תוכלו לנהל מעקב לאחר מספר שבועות. כלומר, לחבר את התוצאה של עליות המתח, המקבילים, המכרעים ועבודת הבטן לתוצאה אחת. ביצוע האימון יעזור לכם לשפר את סיבולת לב הריאה שלכם, סיבולת שריר, כוח ויתרום לחיזוק כל שרירי הגוף שלכם בדגש על שרירי הבטן והליבה. איך? עליות מתח מסייעות בחיזוק שרירי הגב, הכתפיים ושרירי היד הקדמית (דו-ראשי). מקבילים / שכיבות סמיכה מסייעים לחיזוק שרירי החזה, הכתפיים והיד אחורית (תלת-ראשי). מכרעים-קפיצה / מכרעים מסייעים לחיזוק שרירי הישבן, ירך הקדמית והאחורית (ארבע ראשי וגם האמסטרינגס) ושרירי התאומים. ביצוע “אולר” (V-UP) / כפיפות בטן מסייעים בחיזוק שרירי הבטן. אחרי כל היתרונות באימון הכושר הקצר והקולע הזה, כל מה שנותר לכם הוא לקחת טיימר ולבצע. רק אל תשכחו לשתף אותי בתוצאה. תהנו ו… בהצלחה עם התוצאה 

שתפ/י את הפוסט

אימונים נוספים

קרוספיט
מאמרים

קרוספיט – מה זה?

מהי שיטת אימון הקרוספיט? למי היא מתאימה ומה בדיוק המטרות שלה? אם אתה משועמם מאימון בחדר הכושר, השגרה הקבועה מאוסה ואינך משיג את התוצאות שאתה

מאמרים

כושר ותזונה לילדים

מהי חשיבות השמירה על פעילות גופנית והכושר הגופני בילדים ונערים? איך שמירה על תזונה נכונה תסייע לילד לשמור על בריאות תקינה? ואיך ניתן לשלב את