אימון טבטה מלא ללא ציוד

אימון טבטה מלא ללא ציוד מיוחד מלבד משקל הגוף שלכם ובכך, מאפשר לכם לבצע אותו בכל מקום ובכל זמן, גם בבית.

ביקשתם אימוני טבטה והנה קיבלתם- אימון טבטה מלא ללא ציוד מיוחד מלבד משקל הגוף שלכם ובכך, מאפשר לכם לבצע אותו בכל מקום ובכל זמן, גם בבית.

האימון מורכב מארבעה תרגילי כושר אירוביים מאוד (ללא ציוד) שיעלו את הדופק שלכם לעננים ויסייעו בשיפור סיבולת לב הריאה שלכם וכמובן שגם בשריפת קלוריות גבוהה מאוד. התרגילים:
1. סקוואט וקפיצה (Squat jump) – תרגיל כוח מתפרץ שנועד לחזק את שרירי הרגליים, הישבן, שרירי הבטן והליבה, תוך שיפור סיבולת לב הריאה.
2. קפיצות כוכב (Star jump) – תרגיל אירובי מאוד לשיפור סיבולת לב הריאה והקואורדנציה.
3. סמוך קום (Burpee) – תרגיל קלאסי לשיפור סיבולת לב הריאה וחיזוק פלג הגוף העליון.
4. טיפוס הרים (Mountain climbers) – תרגיל אירובי לשיפור סיבולת לב הריאה וחיזוק שרירי הבטן והליבה.

כמה זמן לבצע כל תרגיל? בדיוק לפי שיר הטבטה (Tabata) שמתבסס על שיטת האימון והיא:
20 שניות עבודה ולאחר מכן 10 שניות מנוחה. סה”כ 4 דקות אימון (8 מחזורים). שיר הטבטה כבר מוכן לרשותכם וכל מה שאתם צריכים לעשות זה להפעיל את הוידאו ולבצע את האימון ביחד איתי וכן, גם בבית שלכם
אז אם אתם מחפשים אימון כושר קצר וקולע ללא משקולות או ציוד כושר אחר, הצטרפו אליי לאימון הטבטה הזה.

שתפ/י את הפוסט

אימונים נוספים

מדריך תרגילי כושר

איך עושים דדליפט עם מוט

אחרי בקשות רבות דאגתי לכם למדריך המלא שלי לדדליפט (Deadlift). הסרטון יעזור לכם ללמוד איך עושים דדליפט נכון עם מוט.