אימון משקל גוף על מתח בלבד- לשרירי הגב, הידיים והבטן (למתקדמים)

את האימון הזה אסור לכם לפספס מסיבה אחת פשוטה- זה אימון משקל גוף יוצא דופן מכל האימונים שהעליתי עד היום! מה כל כך מיוחד בו? אתחיל מכך שכולו מתבסס על תרגילי משקל גוף על מתח והם יעזרו לכם לחזק ולפתח את שרירי הגב, הידיים (יד קדמית), הכתפיים ושרירי הבטן שלכם. בנוסף, האימון הזה ישפר משמעותית את יכולת האחיזה שלכם על מוט המתח (שיפור הגריפ). אז אם אתם מחפשים אימון כושר מאתגר לפלג הגוף העליון בדגש על שרירי הגב והידיים, כזה שאפשר לעשות בכל מקום ובכל זמן, זה האימון!

אז מה באימון? יש לבצע 7 סיבובים מ:

3 עליות מתח (Pull up) תרגיל המשלב בעיקר את עבודת שרירי הגב (רחב גבי) ושרירי היד הקדמית (דו-ראשי)

3 עליות מתח באחיזה הפוכה (Chin up) תרגיל שמשלב בעיקר עבודת שריר גב ושרירי היד הקדמית (דו-ראשי)

6 קצות אצבעות אל המוט (Toes To Bar)
תרגיל שמשלב עבודת בטן חזקה מאוד, בשילוב שרירי הגב (הרחב גבי)

מטרה: ביצוע האימון בזמן המהיר ביותר שלכם כאשר המנוחה היחידה שלכם מתאפשרת לאחר כל סיבוב בלבד. כלומר, אין לנתק את הידיים מהמוט לאחר ביצוע התרגיל הראשון. במידה וניתקתם את הידיים, קחו מנוחה מספקת והיכנסו לסיבוב הנוכחי- מההתחלה (מספר החזרות באותו הסיבוב לא נחשבות)

* יש להיוועץ עם איש מקצוע מוסמך טרם ביצוע הפעילות
* יש לבצע חימום מתאים טרם ביצוע הפעילות

שתפ/י את הפוסט

אימונים נוספים

קרוספיט
מאמרים

קרוספיט – מה זה?

מהי שיטת אימון הקרוספיט? למי היא מתאימה ומה בדיוק המטרות שלה? אם אתה משועמם מאימון בחדר הכושר, השגרה הקבועה מאוסה ואינך משיג את התוצאות שאתה

מאמרים

כושר ותזונה לילדים

מהי חשיבות השמירה על פעילות גופנית והכושר הגופני בילדים ונערים? איך שמירה על תזונה נכונה תסייע לילד לשמור על בריאות תקינה? ואיך ניתן לשלב את