איך עושים נכון טיפוס הרים

טיפוס הרים או ‘מטפס הרים’ (Mountain climbersl) הנו תרגיל פונקציונלי אפקטיבי מאוד שנעשה בו שימוש במועדוני כושר וסטודיו רבים. התרגיל תורם לחיזוק שרירים רבים ובינהם: שרירי הבטן, הירך הקדמית (ארבע ראשי), הירך האחורית, ישבן, כתפיים והטרייספ (שריר היד האחורית). בנוסף, התרגיל תורם לפיתוח סיבולת לב הריאה ושיפור הקואורדינציה.
אז איך מבצעים טיפוס הרים בצורה נכונה למתחילים וגם למתקדמים?
א. התחילו במנח פלאנק (Plank)
ב. מיקום כפות הידיים יהיה מתחת לכתפיים.
ג. קירוב הברכיים (לסירוגין) כמה שיותר קרוב אל בית החזה

שתפ/י את הפוסט

אימונים נוספים

קרוספיט
מאמרים

קרוספיט – מה זה?

מהי שיטת אימון הקרוספיט? למי היא מתאימה ומה בדיוק המטרות שלה? אם אתה משועמם מאימון בחדר הכושר, השגרה הקבועה מאוסה ואינך משיג את התוצאות שאתה

מאמרים

כושר ותזונה לילדים

מהי חשיבות השמירה על פעילות גופנית והכושר הגופני בילדים ונערים? איך שמירה על תזונה נכונה תסייע לילד לשמור על בריאות תקינה? ואיך ניתן לשלב את