איך עושים נכון טיפוס הרים

טיפוס הרים או ‘מטפס הרים’ (Mountain climbersl) הנו תרגיל פונקציונלי אפקטיבי מאוד שנעשה בו שימוש במועדוני כושר וסטודיו רבים. התרגיל תורם לחיזוק שרירים רבים ובינהם: שרירי הבטן, הירך הקדמית (ארבע ראשי), הירך האחורית, ישבן, כתפיים והטרייספ (שריר היד האחורית). בנוסף, התרגיל תורם לפיתוח סיבולת לב הריאה ושיפור הקואורדינציה.
אז איך מבצעים טיפוס הרים בצורה נכונה למתחילים וגם למתקדמים?
א. התחילו במנח פלאנק (Plank)
ב. מיקום כפות הידיים יהיה מתחת לכתפיים.
ג. קירוב הברכיים (לסירוגין) כמה שיותר קרוב אל בית החזה

שתפ/י את הפוסט

אימונים נוספים

מדריך תרגילי כושר

איך עושים דדליפט עם מוט

אחרי בקשות רבות דאגתי לכם למדריך המלא שלי לדדליפט (Deadlift). הסרטון יעזור לכם ללמוד איך עושים דדליפט נכון עם מוט.