איך עושים דדליפט עם מוט

חברים, אחרי בקשות רבות דאגתי לכם למדריך המלא שלי לדדליפט (Deadlift). הסרטון יעזור לכם ללמוד איך עושים דדליפט נכון עם מוט. בנוסף, דיברתי על טעויות נפוצות בתרגיל הדדליפט.
אז איך תעשו דדליפט נכון?

דגשים לתרגיל הדדליפט:

1. הכניסה למוט תהיה כאשר המוט ממוקם מעל מרכז כף הרגל או מעל המקום שבו את קושרים את השרוכים.

2. רוחב הפיסוק- רוחב מותניים או לא היותר, רוחב כתפיים.

3. כניסה להינג’ – הרחקת ישבן לאחור עם כיפוף קל בברך, גב ישר ובית החזה מורם כלפי מעלה.

4. אחיזה במוט ברוחב כתפיים, סימטרית.

5. מנח הצוואר נייטרלי

6. שוקיים נוגעות במוט

7. העברת המשקל אל מרכז כף הרגל או במעט לכיוון העקבים.

8. התיישרות מעלה והרמת המוט תוך שמירה עליו קרוב אליכם.

9. הירידה מטה תתבצע באותו האופן שבו הרמתם את המוט, כאשר הוא קרוב אליכם וחוזר אל אותה הנקודה שממנה הרמתם אותו.

זהו חברים, אלה הדגשים שלי לתרגיל הדדליפט עם מוט. מה שנותר לכם הוא להפנים וליישם, אך מומלץ בחום לעשות זאת לאחר היוועצות עם איש מקצוע מוסמך. 

שתפ/י את הפוסט

אימונים נוספים

מדריך תרגילי כושר

איך עושים דדליפט עם מוט

אחרי בקשות רבות דאגתי לכם למדריך המלא שלי לדדליפט (Deadlift). הסרטון יעזור לכם ללמוד איך עושים דדליפט נכון עם מוט.