איך להתאמן על עליית כוח נקייה

עליית כוח הוא ללא ספק תרגיל נחשק בעולם הכושר ובעיקר באימוני משקל גוף וככה תתאמנו כדי לבצע אותו נכון

בסיס התרגיל הנו מעולם ההתעמלות (ג’ימנסטיק) והוא מסייע רבות לחיזוק רוב שרירי הגוף בדגש על: שרירי הגב, שרירי החזה, הכתפיים, היד הקדמית, היד האחורית ושרירי הבטן. כפי שאתם רואים, מדובר על תרגיל חזק ואפקטיבי מאוד.

2 התנועות הבסיסיות בעליית הכוח

1. עליית מתח – תנועת משיכה

2. פשיטת מרפקים כנגד מוט או בשמו הלועזי – Bar dip (תנועת דחיפה) מתאמנים חזקים ששולטים בשני התרגילים האלה יכולים לעבוד על עליות כוח ובעיקר על החלק הכי קשה בתרגיל- המעבר מעליית המתח לדיפ (לדחיפה מעלה). בדיוק בשביל זה החלטתי לצלם את הסרטון ולעזור לכל אותם חברים שמעוניינים להצליח עליית כוח בדרך נכונה ונקייה יותר, באמצעות חיזוק המשיכה (עליית המתח המתפרצת) שתעזור לכם לבצע את המעבר בקלות יותר.

המדריך המלא לעליית כוח

צריכים יותר מטיפ אחד לעליית כוח ובעצם- את הדרך המלאה שתעזור לכם להשיג עליית כוח מלאה? כל זאת במדריך המלא שלי לעליות כוח

שתפ/י את הפוסט

אימונים נוספים

מדריך תרגילי כושר

איך עושים דדליפט עם מוט

אחרי בקשות רבות דאגתי לכם למדריך המלא שלי לדדליפט (Deadlift). הסרטון יעזור לכם ללמוד איך עושים דדליפט נכון עם מוט.